Blog

9 strategii eficiente pentru promovarea unui restaurant

Strategia de promovare a unui restaurant a fost radical transformata de apariția tehnologiei digitale. Proprietarii de restaurante nu mai depind de cuvântul tradițional de gură pentru a-și comercializa restaurantele. Cele mai multe restaurante în care am intrat în ultima vreme par să profite de media digitală și tehnologia mobilă de promovare restaurant. În timp ce unele dintre aceste restaurante sunt obtinerea-l dreapta, majoritatea se luptă pentru a obține strategia lor de marketing restaurante pe drumul cel bun.

Cu toate acestea, având în vedere concurența acerbă și aproximativ 60% rata de eșec de afaceri restaurant, este vital să obțineți strategia de marketing nu doar dreptul, dar top notch. Ca un iubitor de alimente bun, am efectuat cercetări aprofundate cu privire la motivul pentru care unele restaurante nu reușesc în ciuda gătit cele mai bune lor, în timp ce altele reușesc cu doar feluri de mâncare medii. Cercetările mele au arătat că succesul în afacerile cu restaurante este dincolo de gătit cele mai gustoase feluri de mâncare. Succesul oricărei afaceri cu restaurante se bazează pe strategiile sale de marketing. În acest post, aș fi subliniind nouă sfaturi pentru marketing restaurant folosind strategii de marketing eficiente.

  1. Retele sociale
    Suntem în era artei alimentare și platformelor de social media sunt pline de câteva poze cu delicatese care fac ca cei mai cumpătați oameni să cheltuiască câțiva dolari în plus. Dacă doriți ca comenzile de rulare în, atunci trebuie să profite de platforme de social media pentru a promova restaurantul online. Recunosc facebook instagram este rege, facebook este regina, iar restul sunt jocuri de cuvinte. Cheia pentru a merge sociale și a creste în profit este postarea imagini de top-notch alimente și clipuri video. Dacă nu știi de unde să începi, ia în considerare angajarea unui expert social media pentru a vă oferi o perspectivă valoroasă.
  2. Obține un site web
    Având un site web pentru afacerea ta restaurant este echivalent cu a avea un magazin de produse alimentare în fiecare parte a lumii. Dacă vrei ca restaurantul tău să crească mare, atunci trebuie să-ți iei un site profesional. Un site web deschide oportunități pentru o piață mult mai mare a consumatorilor. Este foarte ușor pentru clienții potențiali și chiar existenți să te găsească. Știu că te gândești că punerea unui site web este o mulțime de muncă dar crede-mă, recompensa este nimic în comparație cu munca. Mai mult decât atât, ați putea opta pentru angajarea de servicii profesionale accesibile site-ul pentru a obține locul de muncă făcut.
  3. Să înceapă concursul!
    Concursurile de oferte sunt un mod bun de a răspândi vorba despre restaurantul tău. Aș recomanda și offline/concurs on-line. Acest lucru înseamnă, pur și simplu, începerea unui concurs în restaurantul dumneavoastră fizic pe care clienții pot împărtăși on-line. Imaginați-vă un client cu o mass-media socială masivă în urma încărcării conținutului legat de restaurantul dumneavoastră. Concursul de oferte ar primi cu siguranță cuvântul despre restaurantul tău acolo.
  4. Nu uita de e-mail marketing.
    Restaurant e-mail marketing este o altă strategie vitală pentru marketing eficient restaurantul. Există două modalități de a crește lista de e-mail; prin obținerea de către clienți pentru a completa formulare în persoană și prin obtinerea-le pentru a completa formulare on-line. Aș sugera să acorde o atenție aproape de mai târziu pentru că lumea a plecat digi-banane! E-mail marketing este un mod eficient de a” momeală ” clienții dumneavoastră și păstrați-le întoarce. Folosind e-mail marketing, puteți prezenta noi completări la meniul dvs. Și alte oferte interesante. Cu toate acestea, e-mail-marketing poate fi dificil, dacă nu executat în mod corespunzător. Deci, dacă sunteți nou la e-mail marketing, nu eșua pentru a consulta un expert pentru a găsi cea mai bună strategie de marketing de e-mail pentru restaurant.
  5. Bloggeri locali de alimente și influenceri
    Una dintre cele mai mari strategii de marketing de astăzi este mobilizarea pe rețeaua de alte afaceri. În calitate de proprietar de restaurant, puteți utiliza rețeaua de bloggeri și influenți alimentari locali conectându-vă cu ei și convingându-i să împărtășească conținutul legat de restaurantul dumneavoastră. Le puteți oferi stimulente, cum ar fi mese gratuite pentru a le obține pentru a populariza brand-ul în rețeaua lor.
  6. Înscrieți-vă pe aplicații alimentare
    Mai multe aplicații alimentare au apărut de-a lungul anilor din cauza cererii populare de către consumatori. Consumatorii nu mai trebuie să treacă prin anuare plictisitoare sau să navigheze pe internet timp de minute lungi pentru a găsi un loc potrivit pentru a mânca. Tot ce trebuie să facă în aceste zile este să instaleze o aplicație pentru mâncare care să-i ducă la cel mai apropiat restaurant. Profitați de acest val de tehnologie mobilă prin parteneriat cu aplicații alimentare pentru a vă asigura că restaurantul este listat. Noțiuni de bază enumerate pe aceste aplicații alimentare asigură că nu pierde potențiali clienți.
  7. Plata socială
    Mulți oameni care intră într-un restaurant, o fac pentru că un prieten sau cineva a recomandat acel restaurant. Puteți atinge în puterea de cuvânt de gura prin angajarea de plată socială. Ce anume este plata socială? Acest lucru oferă pur și simplu clienților o șansă de a plăti pentru hrana lor prin schimbul de delicatese pe paginile lor de social media. Imaginează-ți zece clienți care au câte o sută de adepți fiecare, împărțind una din delicatesele tale cu gura cu rețeaua lor! Îți garantez că vei avea câțiva clienți care vor să încerce delicatesele alea.
  8. Promovare pe social media
    Social media marketing este unul dintre cele mai puternice instrumente pentru orice afacere. Social media marketing poate pune restaurantul în fața a mii de potențiali clienți. Marketingul social media merge dincolo de simpla conștientizare a brandului; de asemenea, vă ajută să obțineți o perspectivă asupra consumatorului țintă. Marketing social media pentru restaurante deschide de asemenea căi de feedback de la clienții existenți. Pentru a obține cele mai bune rezultate din marketing-ul social media, acesta trebuie executat de un expert în social media. Aș recomanda 99dollarsocial; tipii ăștia nu sunt doar de top la manipulare conturi profesionale de social media, sunt foarte accesibile prea! Puteți lucra cu experții lor pentru a veni cu un plan viabil de marketing social media pentru restaurant.
  9. Reputația ta online.
    Nimic nu distruge o afacere de restaurant ca recenzia proastă. Cine vrea să viziteze un restaurant cu o recenzie negativa? Toate eforturile dvs. On-line ar putea merge la deșeuri dacă nu aveți o bună strategie de promovare online de management al reputației în loc. Reputația on-line pentru un restaurant ar implica pur și simplu răspunde la întrebările clienților în timp util și să răspundă la comentarii atât negative și pozitive într-un mod care ar portretiza restaurantul în lumină bună. Cu toate acestea, dacă nu aveți experiență cu managementul reputației online; te sfătuiesc să angajezi un expert să-ți lustruiască reputația online.
    Succesul online al restaurantului depinde în mare măsură de performanța offline; astfel încât să obțineți activitățile offline corect
    Lucrați mână în mână cu o companie de marketing profesionist pentru a asigura succesul de marketing restaurant.